Sluiten

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected] (vermeld daarbij je ordernummer ORD...)

Leidt dit niet tot een oplossing, dan kun je ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting WebwinkelKeur waar Bath&Living bij is aangesloten. 

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. 

Klantenservice
Maandag van 9.00 tot 14.00 uur
Dinsdag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.30 uur
Zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur

Je kunt onze klantenservice bereiken via +31 (0)495 625991 of per mail via [email protected]

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »